ده هزار تومان هدیه عضویت در دنیای فوتبال اینجا کلیک کنید کاناوارو

زندگینامه: فابیو کاناوارو (1973-)

فابیو کاناوارو در سال 1973 در شهر ناپل ایتالیا به دنیا آمد

استعداد او در خیلی سریع توسط استعدادیابان باشگاه ناپولی کشف شد و این باشگاه، اولین جایی بود که کاناوارو در آنجا مشغول به فوتبال شد.

«دیه‌گو مارادونا» و «چیرو فرارا» هم سابقه عضویت در این تیم را داشتند و از این حیث، کاناوارو به تیمی بزرگ پیوسته بود.

کاناوارو به عنوان توپ‌جمع‌کن کارش را در استادیوم «سن پائولو» آغاز کرد ولی پیشرفتش آن‌قدر سریع بود که خیلی زود در کنار الگوهای دوران کودکی‌اش در تیم بزرگسالان ناپولی به بازی پرداخت.

اولین بازی باشگاهی فابیو در ناپولی، 7مارچ 1993 مقابل یوونتوس بود و اگرچه او خیلی خوب برای تیمش بازی می‌کرد، به خاطر نیازهای شدید مالی مسئولان باشگاه، پس از دو سال حضور در ناپولی، به پارما پیوست.

دوران حضور او در پارما هفت فصل به طول انجامید و او در این مدت در کنار لیلیان تورام و همراه با جیان لوئیجی بوفون یکی از بهترین خطوط دفاعی سریA را تشکیل داد. پارما با حضور کاناوارو در فصل97 تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، به مقام دوم رقابت‌های سریA دست یافت.

تابستان2002 کاناوارو با قراردادی 32 میلیون یورویی به آ.ث.میلان پیوست و پس از دو سال با عقد قرارداد با یوونتوس، دوباره در کنار هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش تورام و بوفون قرار گرفت. همراه با یوونتوس بود که در فصل2005 کاناوارو موفق شد اولین «اسکودتو» را فتح کند.فوتبال

و دومین افتخار او برای کسب این عنوان هم تنها یک سال بعد اتفاق افتاد تا فابیو طی دو سال، دوبار اسکودتو را با یووه فتح کرده باشد.

پس از پایان مسابقات جام جهانی2006 و با اعلام رای دادگاه فوتبال ایتالیا مبنی بر سقوط یووه به رقابت‌های سریB، کاناوارو پیشنهاد مسئولان رئال را پذیرفت و به عضویت کهکشانی‌های برنابئو درآمد.

اگرچه هیچ‌کدام از سران یوونتوس و رئال مبلغ قرارداد کاپیتان تیم ملی ایتالیا را فاش نکردند ولی مطبوعات دو کشور میزبان قرارداد او را 20میلیون یورو اعلام کردند.

تجربه ملی

اولین موفقیت کاناوارو در عرصه فوتبال ملی در تیم زیر 21سال ایتالیا و در سال92 با مربیگری سزار مالدینی بود. ایتالیا موفق شد در این سال به مقام قهرمانی جام ملت‌های زیر 21سال اروپا دست یابد.

کاناوارو سپس در تابستان96 همراه با تیم زیر 23سال ایتالیا در بازی‌های المپیک آتلانتا شرکت کرد. کاناوارو همراه با آلساندرو نستا خط دفاعی بسیار مستحکمی در تیم ملی ایتالیا ساخت که گلزنی را تقریبا برای هر مهاجمی سخت کرده بود.

فابیو همراه با تیم ملی کشورش در جام‌های جهانی98، 2002 و 2006 و جام ملت‌های اروپا در سال‌های2000 و 2004 شرکت کرده است. اولین بازی ملی‌اش در ژانویه1997 مقابل ایرلند شمالی بود و مهم‌ترین افتخارش در تیم ملی ایتالیا، کسب قهرمانی جام جهانی هجدهم در آلمان بود.

ویژگی‌های فیزیکی، ذهنی و فنی

تمرکز بالا و بازی‌خوانی فوق‌العاده کاناوارو همیشه زبانزد اهالی فوتبال ایتالیا بوده است. تکل‌های دقیقش در کنار زمین، قدرت بدنی بالا و آمادگی همیشگی‌اش باعث شده است تا همیشه از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان یاد شود.

زندگی شخصی

  • کاناوارو در دو نظرسنجی که در ایتالیا و آلمان برگزار شده، به عنوان خوش‌هیکل‌ترین بازیکن فوتبال انتخاب شده است.
  • کاناوارو در بین طرفداران فوتبال ایتالیا به عنوان متواضع‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین بازیکن شناخته شده است.
  • فابیو یکی از موسسان انجمن خیریه FCF است و همیشه در رابطه با حرکات بشردوستانه پیشقدم بوده است. «FCF» مخفف «فابیو کاناوارو و فرارا» است.
  • الگوی او در فوتبال، چیرو فرارا و دیه‌گو مارادونا بوده‌اند.

مشخصاتفوتبال

  • نام: فابیو
  • نام خانوادگی: کاناوارو
  • لقب: ایل مورو دی برلینو(دیوار برلین)
  • محل تولد: ناپل – ایتالیا
  • نام فرزندان: کریستیان – مارتینا – آندره‌آ
  • تاریخ تولد: 13سپتامبر1973
  • نام همسر: دانیلا
  • قد: 76/1 متر
  • پست: مدافع وسط
  • اولین باشگاه: ناپولی
  • آخرین باشگاه: الاهلی

فابیو کاناوارو با 136 بازی رکورددار بازی ملی در ایتالیاست و پس از ناکامی این کشور در دفاع از عنوان قهرمانی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2010 از فوتبال ملی کناره‌گیری کرد.

وی از سال 2010 در تیم الاهلی دوبی توپ می‌زد و ژوئیه سال 2011 پس از یک سری معاینات پزشکی تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.

javahermarket

خرید اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

morymgh

10000 تومان جایزه عضویت در سایت اینجا کلیک کنید



تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:زندگینامه کاناوارو,
ارسال توسط مرتضی98

صفحه قبل 1 صفحه بعد