ده هزار تومان هدیه عضویت در دنیای فوتبال اینجا کلیک کنید دنیای فوتبال


 

اسامي 27 بازيکن دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در اردوي تدارکاتي در کشور امارات از سوي 'کارلوس کي روش' سرمربي تيم ملي کشورمان اعلام شد.


 

   به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان دعوت شده باید ساعت 21 فردا (پنجشنبه) با در دست داشتن گذرنامه، خود را در محل هتل اوین به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
همچنین ''یعقوب کریمی'' بازیکن تیم نفت تهران که پیشتر در فهرست تیم زیر 22 سال تیم فوتبال ایران اعلام شده بود، به فهرست 37 نفره تیم ملی اضافه شد و در جمع 27 بازیکن اعزامی به دوبی قرار گرفت.

اسامی 27 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیر است:
سید مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی، محسن فروزان، سوشا مکانی، محمدباقر صادقی، خسرو حیدری، حسین ماهینی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، امیرحسین فشنگچی، جواد نکونام، مازیار زارع، رضا حقیقی، علی کریمی، محمد نوری، پژمان نوری، اشکان دژآگه، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاریفرد، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی فر، یعقوب کریمی.

در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در شهر دوبی امارات 24 بازیکن حاضر می شوند.

جواد نکونام، علیرضا حقیقی و اشکان دژآگه در این اردو حاضر نمی شوند و در بازگشت تیم ملی به تهران روز هفتم اسفند ماه به اردو ملحق خواهند شد، ضمن اینکه فهرست تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن این سه بازیکن، به 23 نفر برای دیدار با تیم قطر کاهش خواهد یافت.

تیم ملی فوتبال کشورمان صبح جمعه 28 بهمن عازم دوبی خواهد شد و تا پنجم اسفند ماه در این شهر اردو می زند و یک دیدار تدارکاتی نیز روز چهارم اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه پنجم اسفند ماه به ایران باز می گردد و از بعدازظهر ششم اسفندماه تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا برای دیدار دهم اسفند ماه مقابل قطر آماده شود.


 

اسامي 27 بازيکن دعوت شده به اردوي تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در اردوي تدارکاتي در کشور امارات از سوي 'کارلوس کي روش' سرمربي تيم ملي کشورمان اعلام شد.

 

 

 

javahermarket

خرید اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

morymgh

10000 تومان جایزه عضویت در سایت اینجا کلیک کنید



تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی98

 

 

 

 



تاریخچه مجموعه آزادی
مجموعه ورزشي آزادي به منظور برگزاري هفتمين دوره بازيهاي آسيائي تهران در سال 1353 و در استانداردهاي بين المللي و با مساحت 460 هكتار در غرب تهران احداث گرديد .
اين مجتمع بزرگ ورزشی علاوه بر قابليت اجراي اكثر رشته هاي ورزشي ، محلي مناسب براي برگزاري جشن ها و گردهمائي و مراسمهای مختلف و همچنين تشكيل اردوهاي ورزشي ميباشد .
مشخصات كلي مجموعه به قرار زير است :
- سطح زيربنايي ساختمان 000/400 مترمربع
145هكتار جنگل
45هكتار چمن تزئيني
 7هكتار زمين چمن


بازسازی زمین چمن :
بیرون آمده و پس از آبیاری به جای اولیه خود باز می گردندپس از برگزاری مسابقه بین تیمهای استقلال و آنی یانگ کره و حوادثی که در آن مسابقه پیش آمد ( آب گرفتگی در زمین در اثر بارندگی شدید ) مسئولان سازمان را بر آن داشت تا نسبت به ایجاد یک زمین فوتبال آبرومند اقدام نمایند . به همین منظور بازسای زمین به شرکت اینتر کام که ماهیت هلندیآلمانی دارد ، سپرده شد و از 28 خرداد ماه سال 81 نسبت به گودبرداری زمین به عمق یک متر اقدام شد . برای اینکه در زمین ایستایی آب نداشته باشیم می بایست زهکشی به دو صورت انجام می شد . یکی لوله های مشبک و سوراخ دار pvc و دیگری با استفاده از مصالح دردانه بندی مختلف در سه لایه که به کمک آنها آب ابتدا از لایه های خاک عبور کرده و سپس از طریق لوله های مشبک از زیر چمن خارج و به چهار گوشه زمین که چهار حلقه چاه می باشد هدایت گردد .
سیستم آبیاری نیز بصورت الکترونیکی اجرا گردید که از طریق دستگاه دیجیتالی قابل تنظیم و کنترل می باشد که 15 فواره در 15 نقطه ( 12 عدد پیرامون و 3 عدد وسط ) طراحی شده که با شروع استارت دستگاه فواره ها یک به یک 
.

سیستم دیگر سیستم هیتینگ که جهت نگهداری سبزینگی چمن در فصول سرد بکار می رود لوله های این سیستم در عمق 25- سانتی متر و به طول 5/27 کیلومتر بصورت رفت و برگشت و به فاصله 30 سانتی متر از هم در عرض زمین قرار گرفته اند که از طریق سیستم موتورخانه دمای آب داخل لوله ها بر حسب نیاز قابل کنترل می باشد .
سپس لایه های URTS وRTS که به عمق 25 سانتی متر میباشد و شامل ترکیب سیلیس ، پرلیت خام ، پیت ماس ، ماسه ، خاک برگ ، و خاک زارعی و کود شیمیایی می باشد اجرا گردید و پس از آن اقدام به کاشت چمن شد . کاشت چمن توسط دستگاه بذر کار انجام شد و پس از کاشت بذر پوششی محافظی به عنوان کاور تا جوانه زدن زمین روی چمن باقی ماند ، سرانجام زمین چمن در 15 خردادماه 1382 آماده بهره برداری گردید و در روز بازی بین تیم های ملی امید ایران و ازبکستان افتتاح گردید .

باز سازی اسکور بورد
اسکوربرد رنگی استادیوم یکصدهزارنفری با بیش از 104 متر مربع یکی از بزرگترین صفحه نمایشهای رنگی جهان است که در یک استادیوم ورزشی نصب شده است .
بازسازی این اسکوربرد طبق پیش بینی مهندسان سه ماه محاسبه گردیده بود که با پیگیری مدیرمجموعه و به جهت افتتاح در بازی فوتبال بین تیم های ایران و آلمان ، این کار در مدت چهل روز به انجام رسید.
اسکوربرد آزادی با رزولیشن 278× 576 و 7/16 میلیون رنگ ، دارای هزارساعت عمر مفید و 15 سال گارانتی شرکت سازنده می باشد.
ابعاد کل این صفحه نمایش 5/7 × 20 و قسمت نمایش آن 20/7 × ۴/۱۴ متر می باشد .
این اسکوربرد پیش از این بصورت متنی و تک رنگ مورد استفاده قرار می گرفت که با بازسازی کامل آن بصورت صفحه نمایش رنگی درآمد.

بازسازی صندلی ها
چند مدت پیش باز هم اعتراضات به نحوه ی استقرار تماشاگران در ورزشگاه آزادی باز هم از سر گرفته شد ، البته اینبار شاید کمی مسئولین این ورزشگاه بزرگ به فکر افتاده و تنها طبقه ی اول ورزشگاه را صندلی گذاری کردند ،البته بدون شماره!!! .

(10 ورزشگاه ترسناک جهان (آزادی اول است!)
آزادي تهران( ايران ) گلورابونك كارلو (جاكارتاي اندونزي )،‌ لانه پرنده (پكن - چين )، استاديوم جي‌جو جام جهاني (جي‌جو كره جنوبي )، ورزشگاه ملي جابر الاحمد (كويت )،ورزشگاه سايتاما (ژاپن )، ورزشگاه سالت ليك (كلكته- هند )، ورزشگاه جهاني سئول( سئول -كره جنوبي )، ورزشگاه سلطان بن فهد (رياض عربستان سعودي ) و ورزشگاه تودوروكي (كاوازاكي - ژاپن )

 

 

javahermarket

خرید اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

morymgh

10000 تومان جایزه عضویت در سایت اینجا کلیک کنید



تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:ورزشگاه آزادی,
ارسال توسط مرتضی98

 

 

 

 


نام:دله آلپی
معمار:استادیو هاتر
گنجایش:۶۷٬۲۲۹
ابعاد زمین:۱۰۵ در ۶۸
جنس زمین: چمن
سال افتتاح:۱۹۹۰


ورزشگاه دل آلپی متعلق به شهر تورین بود که هر دو تیم یوونتوس و تورینو از آن استفاده می‌کردند.اما در سال ۲۰۰۳ یووه با پرداخت ۲۵ میلیون یورو به تورینو ورزشگاه را خریداری کرد.البرتو جیرائودو یکی از مدیران وقت یوونتوس طرح خرید و بازسازی این ورزشگاه را مطرح کرد و بعد از آماده شدن طرح پروژه در سال ۲۰۰۴ سال ۲۰۰۶ پروژه بازسازی یووه شروع شدو یوونتوس به ورزشگاه30هزار نفري المپيك تورينو(اين ورزشگاه متعلق به تيم تورينو است وتيفوسي ها تورينو اين ورزشگاه را به اسم كومانوله مي شناسند.)نقل مكان كند. دل الپی چند ایراد مهم داشت.تماشگر ها از جایگاه‌های نا مناسب و سکوهای بد این ورزشگاه گله داشتند.سکو های پایین این ورزشگاه به علت پیست دومیدانی بزرگ از زمین فاصلهٔ زیادی داشت (حدودا ۴۰ متر)و تماشاگران دید درستی نداشتند.اکثر تماشاگرانی که در سکوهای پایین بودند ازاین مسئله گله داشتند که به همه جای زمین دید ندارند و قسمت هایی از بازی رو به درستی نمی بینند.و با توجه به شهرتی که ایتالیایی ها به عنوان "دیوانه"ی فوتبال دارند در فصل های گذشته آمار عجیبی از تماشاگران دل آلپی به عنوان خانه بزرگ‌ترین تیم ایتالیی دیده شد.مثل بازی حساس یوونتوس و سامپدوریا در جام حدفی ایتالیا(کوپا ایتالیا) که فقط ۲۳۷ نفر برای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.و این آمار برای تیم مثل یوونتوس بسیار عجیب است.
در سال های گذشته روزنامه‌ها و رسانه‌های ایتالیا به یوونتوس کنایه‌های زیادی می‌زدند.و عنوان می‌کردند یوونتوس تیم پرطرفداری که در خانه غریب است !

سال ۲۰۰۴ با طرحی که جیرائودو مطرح کرد قرار شد ورزشگاه دل آلپی که سال قبل خریده شده بود بازسازی شود.این طرح سال ۲۰۰۶ آغاز شد. و نکته جالب این بود که یووه تنها تیم بزرگ اروپایی که در هنگام بازسازی ظرفیت ورزشگاه خود را کم کرد.در ابتدا قرار بود این ورزشگاه بعد از بازسازی ۴۲ هزار نفری بشه.ولی بعد از سقوط یووه برنامه‌ها عوض شد و گنجایش ۵۰ هزار نفری برای دل آلپی در نظر گرفته شد. قرار شد سکوها به زمین نزدیک تر شوند و حالت کروی سکو های به مستطیل (۴ ضلع ) تغییر پیدا کنه.قرار شده سکوها تا ۵ متری زمین بازی جلو بیایند. این تغییر حالت حدودا ۳۵ هزار نفر از گنجایش ورزشگاه کم خواهد کرد که مدیران یووه سعی می‌کنند با امکانات رفاهی بیشتر هواداران را مدت بیشتری در مجموعهٔ دل آلپی نگه دارند.تا ازین طریق سود بیشتری کسب کنند.در حال حاضر یووه پر طرفدار ترین تیم ایتالیاست اما سود خیلی کمی از ورزشگاه نسیب این باشگاه می‌شود.که حدودا ۱۵ میلیون یورو در سال است.
با توجه به اینکه این ورزشگاه دیگر به یوونتوس تعلق دارد، یووه قصد دارد،موزه و فروشگاه بزرگ یوونتوسی در این ورزشگاه احداث کنه. همچنین تسحیلات رفاهی و امکانات کنفرانس هم به این ورزشگاه اضافه خواهد شد.فروشگاه‌های مختلفی هم در منظقه ورزشگاه احداث می‌شوند. دیگر امکانات عبارت‌اند از: هتل-سینما-سالن بولینگ-رستوران و ادارات مدیریتی یوونتوس. اخیرا تغیری در طراحی بوجود آمده که اول قرار شد پیشت دو میدانی برداشته شود.و دید تماشاگران بهبود بخشیده شود.در طراحی ورزشگاه هم تغییراتی بوجود آمده. نهایتا پیش بینی شده در آگوست ۲۰۰۸ این پروژه تمام شود.هزینه پروژه ۱۵۰ میلیون یورو است
.


اما با تغییر مدریت اعلام شد که این مدیران به طرح های جیرائودو زیاد علاقه ندارند.به همین دلیل اعلام شد که تغیراتتی در نحوه ساخت استادیوم جدید خواهند داد.ولی اطالاعت بیشتری داده نشد.و مشخص نیست که این پروژه جدید چقدر تفاوت خواهد داشت و کی تمام می‌شود.فقط اعلام شده که حداقل دو فصل آینده یووه در المپیک تورین بازی می‌کند. هچنین مدیریت جدید اعلام کرده ورزشگاه جدید به اسم اسپانسر خواهد بود که باعث جنجال های بسیار و اعتراض شدید هوادارن شده است.در حال حاضر یووه با یک شرگت آمریکایی قرار داد بسته است و احتمال اینکه مثل آرسنال اسمی اسپانسری برای ورزشگاه انتخاب بشه خواهد بود

 

 

javahermarket

خرید اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

morymgh

10000 تومان جایزه عضویت در سایت اینجا کلیک کنید



تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:ورزشگاه دله آلپی ,
ارسال توسط مرتضی98